Keittokuuri - hyvää ja täyttävää

Keittokuuri tai soppailu ei ole mikään ankea laihdutuskuuri. Painonpudotuksen lisäksi keittokuuri tietää nimittäin lepoa ja rauhaa myös ruuansulatuselimistölle. Eikä sinun tarvitse kärvistellä jatkuvasti nälissäsi!

Värikkäitä keittoja

Soppailun monet hyödyt

Vastustuskyky paranee Kun syöt keittoja, joissa on runsaasti kasviksia, saat antioksidantteja, jotka tukevat vastustuskykyä ja suojaavat elimistöä tulehduksilta. Paino laskee Proteiini- ja kasvispitoinen keitto on täyttävää. Proteiini pilkkoutuu elimistössä hitaasti, mikä ehkäisee näläntunnetta ja turhien välipalojen napostelua.Pysyt kylläisenä Monet tutkimukset osoittavat, että hyvä keitto antaa muuta ruokaa paremman kylläisyydentunteen. Vatsa kiittää Hedelmä- ja vihanneskeittojen runsaskuituisuus edistää ruuansulatuselimistön toimintaa. Tämä tukee sekä terveyttä että hyvää oloa.### Räätälöi omia tarpeitasi vastaava keittokuuri

Voit pitää silloin tällöin yhden soppailupäivän tai soppailla esimerkiksi 3, 7 tai 10 päivää.Voit syödä päivän keitot missä järjestyksessä haluat ja valmistaa ne etukäteen ja ottaa evääksi.### Ehdotus keittojen järjestykseksi

  • Aamiainen: Kanaliemi
  • Välipala: Kylmä vadelmakeitto
  • Lounas: Parsakaalikeitto
  • Välipala: Kylmä mansikkakeitto
  • Päivällinen: Bataattikeitto

Alta löydät kaikki keittoreseptit.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background