Oikea tekniikka vatsatreeniin!

Älä haaskaa aikaa treenaamalla vatsalihaksia tehottomasti.

Vatsalihasliikkeistä on hyötyä vasta silloin, kun käyttää lihaksia oikein.

Tuloksekas vatsatreeni

Keskity treenattaviin lihaksiin ja jännitä koko vatsa vatsalihasliikkeitä tehdessä. Hengitä kokonaisvaltaisesti.

Hengitystään voi kehittää seuraavalla harjoituksella: Seiso jalat erillään toisistaan ja paina kieltä kitalakea vasten etuhampaiden takana. Hengitä syvään sisään nenän kautta. Tunne, miten ilma leviää alas rintakehän takaosaa pitkin aina lantioon, reisiin ja jalkoihin asti. Vatsan ei ole tarkoitus juurikaan laajentua, vaan pyri täyttämään keuhkojen takaosa ilmalla.

Sulje silmät vatsalihasliikkeitä tehdessä ja keskity tuntemaan, miten vatsalihakset toimivat. Silmät kiinni näköhavainnot eivät häiritse suoritusta ja keskityt vatsalihasten treenaamiseen. Harjoitteita tehdessä voit kuvitella, kuinka vatsalihaksista hohtaa voimakas valo niiden jännittyessä. Mielikuva auttaa jännittämään lihaksia entistä enemmän.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background