Jalan nostot koukussa

Harjoitus kerrallaan kohti kiinteitä pakaroita.

keskiviikko 24. elokuuta 2016 teksti KUNTO PLUS

Harjoite

Alkuasento

  • Asetu nelinkontin polvet yhdessä. Tue kyynärvarret lattiaan ja risti kädet.
  • Ojenna selkä sekä niska suoriksi. Jännitä vatsalihaksia ja lantionpohjaa.


Liike

  • Koukista vasen jalkaa 90 astetta, hengitä ulos ja nosta koukistettu jalka ylös. Koukista nilkka ja kuvittele painavasi kantapää kattoon.
  • Hengitä sisään ja laske jalka takaisin alas. Toista liike 10 kertaa.
  • Jätä 10. nostolla jalka ylös ja nytkytä sitä 10 kertaa ylös. Pidä lopuksi kohotettua jalkaa 10 sekuntia niin ylhäällä kuin suinkin jaksat. Siinä oli yksi kokonainen sarja.


Lihakset

Takareidet ja pakarat

Sarjat ja toistot

3 x 10 nostoa + 10 nytkytystä + 10 s mahdollisimman ylhäällä. Vaihda jalkaa ja tee toiset 3 sarjaa.

Katso video

Saavuta tavoitteesi vuonna 2019!

Ehkä sinua kiinnostaa...

Haluaisitko eroon kuukautisista?


KUNTO PLUS suosittelee