Näin perhonen selinmakuulla tehdään oikein

Työkiireiden lomassa on hyvä parantaa keskittymiskykyä virkistävän joogaharjoitteen avulla.

Nainen joogaa

Perhonen selinmakuulla (supta baddha konasana)

Harjoitus avaa lonkkaniveliä, selkärankaa, olkaniveliä sekä rintakehää ja rauhoittaa mieltä.

Tee näin

  • Istu matolle. Aseta tyyny tai rulla taaksesi.
  • Aseta jalkapohjat yhteen ja anna polvien avautua sivuille.
  • Kierrä vyö vyötäröltä jalkapohjien ympäri ja kiristä se. Tue sääriä joogatiilillä tai kirjoilla.
  • Laskeudu pitkällesi tyynyn/rullan päälle ja vie käsivarret pään ympäri. Pidä kiinni kyynärpäistä. Liikkeen pitää tuntua miellyttävältä.
  • Harjoitteen kesto: Pysy asennossa 5-10 minuuttia.

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background