Harjoitus 4: Korkea askelkyykky

Energiaa päivään aamujoogasta.

Liike

  • Astu alaspäin katsovan koiran asennosta (harjoitus 3) toinen jalka eteen niin, että kantapää tulee polven kohdalle.
  • Suorista vastakkainen jalka ja koukista etumaisen jalan polvea.
  • Kurkota takimmaisen jalan puoleisella kädellä ylös ja venytä vartalon yli.
  • Työnnä takimmaisen jalan puoleista lonkkaa eteen niin, että tunnet venytyksen.
  • Palaa takaisin alaspäin katsovan koiran asennosta (harjoitus 3) ja tee liike toiselle puolelle.
  • Palaa vielä lopuksi alaspäin katsovaan koiraan.

Tärkeää

  • Pysy asennossa 5–10 sisäänhengityksen verran.
  • Keskity hengitykseen.
  • Juo lasi vettä aina ennen joogaamista ja vielä neljä lasillista sen jälkeen.
  • Joogaa jo ennen aamupalaa.

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background