Harjoitus 4: Korkea askelkyykky

Energiaa päivään aamujoogasta.

Liike

  • Astu alaspäin katsovan koiran asennosta (harjoitus 3) toinen jalka eteen niin, että kantapää tulee polven kohdalle.
  • Suorista vastakkainen jalka ja koukista etumaisen jalan polvea.
  • Kurkota takimmaisen jalan puoleisella kädellä ylös ja venytä vartalon yli.
  • Työnnä takimmaisen jalan puoleista lonkkaa eteen niin, että tunnet venytyksen.
  • Palaa takaisin alaspäin katsovan koiran asennosta (harjoitus 3) ja tee liike toiselle puolelle.
  • Palaa vielä lopuksi alaspäin katsovaan koiraan.

Tärkeää

  • Pysy asennossa 5–10 sisäänhengityksen verran.
  • Keskity hengitykseen.
  • Juo lasi vettä aina ennen joogaamista ja vielä neljä lasillista sen jälkeen.
  • Joogaa jo ennen aamupalaa.

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background