Harjoitus 5: Jousi

Jousi päättää aamujoogan.

Liike

  • Laskeudu päinmakuulle jalat yhdessä ja sormet ristissä selän takana.
  • Tue otsa joogamattoon ja paina jalkaterää alas. Vedä hartiat ensin korviin ja sitten ylös niin, että vedät samalla lapaluita yhteen.
  • Kohota päätä sekä rintaa ja käsiä kohti taivasta. Hengitä sisään.
  • Pysy asennossa niin kauan kuin jaksat ja siirry vielä lopuksi rentoutumaan lapsiasentoon (1. harjoitus).

Tärkeää

  • Pysy asennossa 5–10 sisäänhengityksen verran.
  • Keskity hengitykseen.
  • Juo lasi vettä aina ennen joogaamista ja vielä neljä lasillista sen jälkeen.
  • Joogaa jo ennen aamupalaa.

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background