Kala on terveellistä ja varsinkin rasvaisesta kalasta saa runsaasti hyviä rasvahappoja ja vitamiineja, mutta vaikka lohi onkin terveellistä, se voi olla melkoinen kaloripommi.
Grillattaessa sen paistamisessa käytetään usein vielä rasvaisia grillikastikkeita.

Parempi tapa nauttia terveellistä lohta onkin yhdessä vähärasvaisten kalalaatujen kanssa ja kasviksilla täydennettynä.

Pistele kalaa, katkarapuja, paprikaa, punasipulia ja ananasta vedessä liotettuihin puutikkuihin, mausta vartaat soijakastikkeella ja sitruunamehulla ja grillaa ne foliotarjottimen päällä.

Näin koostettuna grillattu kala-ateria on sekä terveellinen että vähärasvainen. Folio estää vartaiden kärähtämisen.

LUE MYÖS: Täydellinen uunilohi – paisto-opas ja 15 herkullista uunilohireseptiä

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background