Viljatuotteiden ja pähkinäannosten kalorit

Pähkinöiden, manteleiden ja jopa leipäannosten energiasisältöä saattaa olla hankala arvioida.

Näin näet eri tuotteiden annoskoot:

Siirry tuotteesta toiseen napsauttamalla nuolta yllä näkyvän kuvan reunassa tai sen alla olevaa pikkukuvaa.

KUNTO PLUSsan havainnollisten kuvien avulla opit arvioimaan viljatuotteiden ja pähkinöiden energiasisällön.

Lesemurot 1. 50 kcal = 14 g 2. 100 kcal = 27 g 3. 150 kcal = 41 g 4. 250 kcal = 68 g 5. 500 kcal = 135 g

Kokojyväruisleipä 1. 50 kcal = 25 g 2. 100 kcal = 49 g 3. 150 kcal = 74 g 4. 250 kcal = 123 g 5. 500 kcal = 245 g

Kaurahiutaleet 1. 50 kcal = 14 g 2. 100 kcal = 27 g 3. 150 kcal = 41 g 4. 250 kcal = 68 g 5. 500 kcal = 137 g

Täysjyväpasta (keittämätön) 1. 50 kcal = 14 g 2. 100 kcal = 28 g 3. 150 kcal = 42 g 4. 250 kcal = 70 g 5. 500 kcal = 140 g

Riisi 1. 50 kcal = 14 g 2. 100 kcal = 27 g 3. 150 kcal = 41 g 4. 250 kcal = 68 g 5. 500 kcal = 137 g

Mantelit 1. 50 kcal = 9 g 2. 100 kcal = 19 g 3. 150 kcal = 28 g 4. 250 kcal = 47 g 5. 500 kcal = 95 g

Suolapähkinät 1. 50 kcal = 8 g 2. 100 kcal = 16 g 3. 150 kcal = 24 g 4. 250 kcal = 40 g 5. 14 kcal = 80 g

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background