Hedelmä- ja vihannesannosten kalorit

Opi tunnistamaan paljonko kaloreita eri kokoisissa kasvis- ja hedelmäannoksissa on.

perjantai 31. tammikuuta 2014 teksti KUNTO PLUS

Näin näet eri tuotteiden annoskoot ja energiamäärät:

Siirry tuotteesta toiseen napsauttamalla nuolta yllä näkyvän kuvan reunassa tai sen alla olevaa pikkukuvaa.

KUNTO PLUSsan havainnollisten kuvien avulla opit arvioimaan makeiden ja suolaisten naposteltavien energiasisällön.

Banaani 1. 50 kcal = 61 g 2. 100 kcal = 122 g 3. 150 kcal = 183 g 4. 250 kcal = 305 g 5. 500 kcal = 610 g

Tomaatti 1. 50 kcal = 192 g 2. 100 kcal = 385 g 3. 150 kcal = 577 g 4. 250 kcal = 992 g 5. 500 kcal = 1,9 kg

Porkkanat 1. 50 kcal = 139 g 2. 100 kcal = 278 g 3. 150 kcal = 417 g 4. 250 kcal = 694 g 5. 500 kcal = n. 1,4 kg

Parsakaali 1. 50 kcal = 111 g 2. 100 kcal = 222 g 3. 150 kcal = 333 g 4. 250 kcal = 556 g 5. 500 kcal = 1,1 kg

Peruna (keitetty) 1. 50 kcal = 63 g 2. 100 kcal = 125 g 3. 150 kcal = 188 g 4. 250 kcal = 313 g 5. 500 kcal = 625 g

Punainen paprika 50 kcal = 167 g 100 kcal = 333 g 150 kcal = 500 g 250 kcal = 833 g 500 kcal = 1,67 kg

Uuniranskalaiset 50 kcal = 33 g 100 kcal = 67 g 150 kcal = 100 g 250 kcal = 167 g 500 kcal = 333 g

KUNTO PLUS suosittelee
Saatko liikaa kaloreita päivän mittaan? Fooddiary.fi tarjoaa innostavia ja kevyitä ruokaohjeita, ja sen avulla saat nopeasti käsityksen ruokavaliostasi ja kaloriensaannistasi.
Kokeile Fooddiary.fi 5 päivää ilmaiseksi

Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

Ehkä sinua kiinnostaa...

KUNTO PLUS suosittelee