Hedelmä- ja vihannesannosten kalorit

Opi tunnistamaan paljonko kaloreita eri kokoisissa kasvis- ja hedelmäannoksissa on.

Näin näet eri tuotteiden annoskoot ja energiamäärät:

Siirry tuotteesta toiseen napsauttamalla nuolta yllä näkyvän kuvan reunassa tai sen alla olevaa pikkukuvaa.

KUNTO PLUSsan havainnollisten kuvien avulla opit arvioimaan makeiden ja suolaisten naposteltavien energiasisällön.

Banaani 1. 50 kcal = 61 g 2. 100 kcal = 122 g 3. 150 kcal = 183 g 4. 250 kcal = 305 g 5. 500 kcal = 610 g

Tomaatti 1. 50 kcal = 192 g 2. 100 kcal = 385 g 3. 150 kcal = 577 g 4. 250 kcal = 992 g 5. 500 kcal = 1,9 kg

Porkkanat 1. 50 kcal = 139 g 2. 100 kcal = 278 g 3. 150 kcal = 417 g 4. 250 kcal = 694 g 5. 500 kcal = n. 1,4 kg

Parsakaali 1. 50 kcal = 111 g 2. 100 kcal = 222 g 3. 150 kcal = 333 g 4. 250 kcal = 556 g 5. 500 kcal = 1,1 kg

Peruna (keitetty) 1. 50 kcal = 63 g 2. 100 kcal = 125 g 3. 150 kcal = 188 g 4. 250 kcal = 313 g 5. 500 kcal = 625 g

Punainen paprika 50 kcal = 167 g 100 kcal = 333 g 150 kcal = 500 g 250 kcal = 833 g 500 kcal = 1,67 kg

Uuniranskalaiset 50 kcal = 33 g 100 kcal = 67 g 150 kcal = 100 g 250 kcal = 167 g 500 kcal = 333 g

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background