Hedelmä- ja vihannesannosten kalorit

Opi tunnistamaan paljonko kaloreita eri kokoisissa kasvis- ja hedelmäannoksissa on.

Näin näet eri tuotteiden annoskoot ja energiamäärät:

Siirry tuotteesta toiseen napsauttamalla nuolta yllä näkyvän kuvan reunassa tai sen alla olevaa pikkukuvaa.

KUNTO PLUSsan havainnollisten kuvien avulla opit arvioimaan makeiden ja suolaisten naposteltavien energiasisällön.

Banaani 1. 50 kcal = 61 g 2. 100 kcal = 122 g 3. 150 kcal = 183 g 4. 250 kcal = 305 g 5. 500 kcal = 610 g

Tomaatti 1. 50 kcal = 192 g 2. 100 kcal = 385 g 3. 150 kcal = 577 g 4. 250 kcal = 992 g 5. 500 kcal = 1,9 kg

Porkkanat 1. 50 kcal = 139 g 2. 100 kcal = 278 g 3. 150 kcal = 417 g 4. 250 kcal = 694 g 5. 500 kcal = n. 1,4 kg

Parsakaali 1. 50 kcal = 111 g 2. 100 kcal = 222 g 3. 150 kcal = 333 g 4. 250 kcal = 556 g 5. 500 kcal = 1,1 kg

Peruna (keitetty) 1. 50 kcal = 63 g 2. 100 kcal = 125 g 3. 150 kcal = 188 g 4. 250 kcal = 313 g 5. 500 kcal = 625 g

Punainen paprika 50 kcal = 167 g 100 kcal = 333 g 150 kcal = 500 g 250 kcal = 833 g 500 kcal = 1,67 kg

Uuniranskalaiset 50 kcal = 33 g 100 kcal = 67 g 150 kcal = 100 g 250 kcal = 167 g 500 kcal = 333 g

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background