Juoksu- ja karppausohjelman 5. ja 6. viikko

Hiilarit minimissä, kylläisyyttä proteiinista.

Hiilarit vähimmillään

VIIKKOJEN TUNTEMUKSET

Treeni on nyt kovaa ja hiilareiden saanti todella vähäistä. Siksi jalat voivat joskus tuntua niin raskailta, että voimat tuntuvat loppuvan kesken, varsinkin jos et noudata ohjelmaa pilkulleen vaan juokset enemmän tai treenaat rankemmin kuin piti.

Kun tavoitepaino on saavutettu ja lisäät hiilihydraattien saantiasi, pääset yllättävästä uupumuksen tunteesta. Useimmilla energiataso alkaa tässä vaiheessa tuntua varsin hyvältä. Vähähiili­hydraattinen ravitsemus nimittäin virkistää, ja moni tuntee jaksavansa paljon enemmän ja tasaisemmin kuin ennen.

Haluaisitko syödä vähemmän hiilihydraattia? Tarkista hyvät ja huonot puolet täältä.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background