Juoksu- ja karppausohjelman 1. ja 2. viikko

Kahden ensimmäisen viikon tavoitteena on vähentää hiilihydraattien määrää ravitsemuksessa.

  • Juokse ja karppaa

Ensimmäisten viikkojen olo

Aluksi elimistön voi olla vaikea tottua niukkaan hiilihydraattien saantiin ja rankkaan treeniin.

Saatat väsyä iltaisin normaalia aikaisemmin. Unen lisääntyminen tekee vain hyvää: kunto kohoaa nopeasti. Sen lisäksi, että aterioiden koostu­musta muutetaan, myös ylimääräiset välipalat kitketään pois.

Aina ei ole helppo tunnistaa, onko kyseessä nälkä vai tottumus. Pysy lujana. Mielihalu menee ohi.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background