Juoksu- ja karppausohjelman 1. ja 2. viikko

Kahden ensimmäisen viikon tavoitteena on vähentää hiilihydraattien määrää ravitsemuksessa.

  • Juokse ja karppaa

Ensimmäisten viikkojen olo

Aluksi elimistön voi olla vaikea tottua niukkaan hiilihydraattien saantiin ja rankkaan treeniin.

Saatat väsyä iltaisin normaalia aikaisemmin. Unen lisääntyminen tekee vain hyvää: kunto kohoaa nopeasti. Sen lisäksi, että aterioiden koostu­musta muutetaan, myös ylimääräiset välipalat kitketään pois.

Aina ei ole helppo tunnistaa, onko kyseessä nälkä vai tottumus. Pysy lujana. Mielihalu menee ohi.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background