Vartalon kierto jalat ylhäällä

Mitä pidemmälle kierrät vartaloa, sitä enemmän liike tuntuu vinoissa vatsalihaksissa.

Alkuasento

  • Istu lattialle jalat koukussa. Nojaa hiukan taaksepäin ja pyöristä selkää.
  • Nosta pyyherulla ojennettujen käsien välissä hartioiden tasolle.

Liike

  • Jännitä vatsaa ja nosta jalkoja 5–10 senttiä ilmaan.
  • Vie pyyhe kädet ojennettuna vartalon toiselle puolelle ja siirrä samalla jalat vastakkaiselle puolelle.
  • Seuraa pyyhettä katseella.
  • Toista liike peilikuvana.

Liian helppoa? Vaihda pyyheliinan tilalle joko käsipaino tai painokiekko.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background