Vartalon kierto jalat ylhäällä

Mitä pidemmälle kierrät vartaloa, sitä enemmän liike tuntuu vinoissa vatsalihaksissa.

Alkuasento

  • Istu lattialle jalat koukussa. Nojaa hiukan taaksepäin ja pyöristä selkää.
  • Nosta pyyherulla ojennettujen käsien välissä hartioiden tasolle.

Liike

  • Jännitä vatsaa ja nosta jalkoja 5–10 senttiä ilmaan.
  • Vie pyyhe kädet ojennettuna vartalon toiselle puolelle ja siirrä samalla jalat vastakkaiselle puolelle.
  • Seuraa pyyhettä katseella.
  • Toista liike peilikuvana.

Liian helppoa? Vaihda pyyheliinan tilalle joko käsipaino tai painokiekko.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background