Kylkilankku

Haastava liike, joka vahvistaa koko vartalokorsettia - sekä vatsa että selkälihaksia.

Alkuasento

  • Asetu päinmakuulle.
  • Tue kämmenet alustaan hartioiden kohdalle. Kohottaudu käsien ja varpaiden varaan niin, että koko vartalo ojentuu suoraksi kuin lankku.
  • Jännitä vartalon lihaksia niin, että pysyt suorana.

Liike

  • Kierrä vartalosi kylkiasentoon ja nosta sitten toinen käsi suoraan ylös.
  • Toisen käden täytyy olla tukena suoraan hartian alla.
  • Katso suoraan eteesi. Palaa hitaasti alkuasentoon ja tee sama liike toiselle puolelle.
  • Pysyttele kylkiasennossa 30–60 sekuntia tai pidempään.

Yksi toisto kummallekin puolelle riittää hyvin.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background