Kylkilankku

Haastava liike, joka vahvistaa koko vartalokorsettia - sekä vatsa että selkälihaksia.

Alkuasento

  • Asetu päinmakuulle.
  • Tue kämmenet alustaan hartioiden kohdalle. Kohottaudu käsien ja varpaiden varaan niin, että koko vartalo ojentuu suoraksi kuin lankku.
  • Jännitä vartalon lihaksia niin, että pysyt suorana.

Liike

  • Kierrä vartalosi kylkiasentoon ja nosta sitten toinen käsi suoraan ylös.
  • Toisen käden täytyy olla tukena suoraan hartian alla.
  • Katso suoraan eteesi. Palaa hitaasti alkuasentoon ja tee sama liike toiselle puolelle.
  • Pysyttele kylkiasennossa 30–60 sekuntia tai pidempään.

Yksi toisto kummallekin puolelle riittää hyvin.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background