Kardiotreeni uimarille

Uimarin spurtti kestää 60 sekuntia, mutta kehosta otetaan "vain" 90 % tehoja irti. Harjoite sopii erityisen hyvin ratauintiin.

Uimarin spurtit

© iStock

Uimarin intervallit

  • Lämmittele 5 min
  • Spurttaa 60 s
  • Ui hiljakseen 1,5 minuuttia
  • Spurttaa 60 s
  • Ui hiljakseen 1,5 minuuttia jne.

Vasta-alkaja

Lämmittele ja ui 5 x 1 minuuttia täyttä vauhtia ja spurttien väleissä puolitoista 1,5 min tai 50 metriä hiljalleen. Malta hiukan ensimmäisissä intervalleissa, niin jaksat uida viimeisetkin kunnolla. Spurttaa yhteensä 5 x 1 minuuttia.

Kokenut

Lämmittele, ui 10 x 1 minuuttia täyttä vauhtia ja spurttien väleissä 1,5 min hiljalleen. Spurttaa yhteensä 10 x 1 minuuttia.

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background