Kardiotreeni pyöräilijälle

Harjoitus sopii sekä maantielle että spinningpyörälle. Vaihde pidetään koko treenin ajan samana,

Pyöräilijän intervallit

Intervalliharjoitus pyöräilijälle

  • Lämmittele 5 min
  • Polje täyttä vauhtia
  • Polje hiljalleen
  • Polje täyttä vauhtia
  • Polje hiljalleen jne

Vasta-alkaja

Lämmittele. Pyöräile sitten 5 minuuttia vuorotellen 8 sekuntia täyttä vauhtia ja sitten 12 sekuntia rauhalliseen tahtiin. Spurttaa täysillä yhteensä 15 x 8 sekuntia.

Kokenut

Treenaa samalla tavalla kuin vasta-alkaja mutta viiden minuutin sijasta yhteensä 15 minuuttia eli 45 x 8 sekuntia.

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background