Portaiden ryömiminen

Pysy mahdollisimman matalana käsien ja jalkojen varassa. Matalana ryömiminen on TODELLA raskasta.

Portaiden ryömintä

  • Aloita portaiden juurelta. Aseta kädet askelmille ja lähde etenemään matalana käsien ja jalkojen varassa.
  • Älä nosta takapuolta ja päätä ylös vaan pysy matalana.
  • Kävele portaat alas ravistellen käsiä ja jalkoja.

  • Toistot Ryömi portaat ylös 5 kertaa. Pidä 1 minuutin tauko ja tee taas harjoitus 1.

  • Tee 3 x harjoitteet 1 ja 2. Jatka harjoituksiin 3 ja 4.

Vinkki: Jos portaiden ryömimisestä ei tule mitään, voit aloittaa karhukävelyllä tasamaalla, sitten ryömimisellä käsien ja jalkojen varassa tasaisella ja siirtyä portaisiin vasta voimien kasvettua.

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background