Portaiden ryömiminen

Pysy mahdollisimman matalana käsien ja jalkojen varassa. Matalana ryömiminen on TODELLA raskasta.

Portaiden ryömintä

  • Aloita portaiden juurelta. Aseta kädet askelmille ja lähde etenemään matalana käsien ja jalkojen varassa.
  • Älä nosta takapuolta ja päätä ylös vaan pysy matalana.
  • Kävele portaat alas ravistellen käsiä ja jalkoja.

  • Toistot Ryömi portaat ylös 5 kertaa. Pidä 1 minuutin tauko ja tee taas harjoitus 1.

  • Tee 3 x harjoitteet 1 ja 2. Jatka harjoituksiin 3 ja 4.

Vinkki: Jos portaiden ryömimisestä ei tule mitään, voit aloittaa karhukävelyllä tasamaalla, sitten ryömimisellä käsien ja jalkojen varassa tasaisella ja siirtyä portaisiin vasta voimien kasvettua.

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background