Lonkkien avaus portaissa

Nouse sama jalka edellä portaat ylös useampi porras kerralla venyttäen lonkkia joka askeleella.

Harjoite

  • Nouse portaita useampi porras kerralla sama jalka koko ajan etummaisena.
  • Aloita nostamalla toinen jalka askelmalle ja ponnista sitten toinenkin jalka samalle portaalle. Toista samalla jalalla.
  • Nosta polvi mahdollisimman korkealle ja käytä käsiä aktiivisesti apuna aina, kun nouset seuraavalle portaalle.
  • Hölkkää portaat alas.
  • Toista toinen jalka edellä.

  • Toistot 6 kertaa ylös ja alas – 3 x oikea jalka edellä ja 3 x vasen jalka edellä.

  • Jatka harjoitukseen 4.

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background