Lonkkien avaus portaissa

Nouse sama jalka edellä portaat ylös useampi porras kerralla venyttäen lonkkia joka askeleella.

Harjoite

  • Nouse portaita useampi porras kerralla sama jalka koko ajan etummaisena.
  • Aloita nostamalla toinen jalka askelmalle ja ponnista sitten toinenkin jalka samalle portaalle. Toista samalla jalalla.
  • Nosta polvi mahdollisimman korkealle ja käytä käsiä aktiivisesti apuna aina, kun nouset seuraavalle portaalle.
  • Hölkkää portaat alas.
  • Toista toinen jalka edellä.

  • Toistot 6 kertaa ylös ja alas – 3 x oikea jalka edellä ja 3 x vasen jalka edellä.

  • Jatka harjoitukseen 4.

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background