Uusi joogaohjelma nostaa myös sykettä

Joogasta on moneksi! Laadimme tehokkaan harjoituksen, joka nostaa hien pintaan ja auttaa vahvistamaan lihaksia monipuolisesti. Tehokkailla harjoitteilla vähempikin aika riittää: jo vartin treeni auttaa vauhdittamaan energiankulutusta.

Nainen tekee sykettä nostavaa joogaharjoitusta

Joogalla syke ylös

Jooga yhdistetään yleensä rauhalliseen, rentouttavaan ja meditatiiviseen liikkumiseen. Joogasta on kuitenkin moneksi: hetkeen hiljentymisen lisäksi ­oikeilla asanoilla ja dynaamisella otteella tehtynä joogaharjoitus käy myös sykettä reippaasti nostavasta ­ja energiankulutusta tehostavasta treenistä.

LUE MYÖS: Joogatiili on hyvä apu joogaajalle

Täältä löydät hauskoja joogaharjoitteita.

Joogatreenin voi tehdä vartissa

Harjoitus ei edellytä mitään ­välineitä, eikä siihen tarvit­se varata edes paljon aikaa. Harjoitteet voi nimittäin tehdä missä ja milloin vain, ja tehokkaan ohjelman tekemiseen riittää ­kokonaisuudessaan vain noin viisitoista minuuttia. Kolme tai neljä kertaa viikossa tehtynä harjoitus auttaa tehostamaan energiankulutusta ja edistämään sydämen hyvinvointia.

LUE MYÖS: Joogavarusteet

Lataa joogaohjelma alta

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background