Kissa eli Marjaryasana

Köyristä selkääsi ja venyttele sulavasti kuin kissa.

Näin asana tehdään

  • Asetu nelinkontin polvet lantion leveydellä ja kädet hiukan hartioita leveämmällä.
  • Levitä ja ojenna sormia. Paina sormenpäät ja kämmenen nurkat lattiaan niin, että kämmenten sisäsyrjät ovat tiukasti lattiaa vasten.
  • Hengitä ensin sisään ja pyöristä selkää uloshengityksellä. Jännitä vatsalihakset ja paina häntäluuta alaspäin.
  • Hengitä sisään ja notkista selkää vetäen peppua ja päätä toisiaan kohti.
  • Toista harjoitus 5–10 kertaa hengityksen rytmissä.

Katso video

Videoista kiitokset Katharinalle JeppeYogasta

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background