Kissa eli Marjaryasana

Köyristä selkääsi ja venyttele sulavasti kuin kissa.

Näin asana tehdään

  • Asetu nelinkontin polvet lantion leveydellä ja kädet hiukan hartioita leveämmällä.
  • Levitä ja ojenna sormia. Paina sormenpäät ja kämmenen nurkat lattiaan niin, että kämmenten sisäsyrjät ovat tiukasti lattiaa vasten.
  • Hengitä ensin sisään ja pyöristä selkää uloshengityksellä. Jännitä vatsalihakset ja paina häntäluuta alaspäin.
  • Hengitä sisään ja notkista selkää vetäen peppua ja päätä toisiaan kohti.
  • Toista harjoitus 5–10 kertaa hengityksen rytmissä.

Katso video

Videoista kiitokset Katharinalle JeppeYogasta

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background