• Asetu nelinkontin kädet hartioiden leveydellä.

  • Pidä varpaat lattiassa ja nosta peppu ylös. Pidä jalat rinnakkain puolen jalkaterän mitan päässä toisistaan ja paina kantapäitä lattiaan.

  • Jännitä vatsalihakset, ojenna selkä ja laske hartioita.

  • Hengitä syvään sisään ja ulos nenän kautta.

  • Pysy asennossa 4 - 8 sisään- ja uloshengityksen ajan.

    Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

    TARJOUS: 3 kk 8,95 €


    Newsletter background