Lankuttamalla vahvat ja kiinteät käsivarret

Lankuttaa voi monella tapaa. Tässä lankussa liikutaan sivusuunnassa ja punnerretaan, joten se on todellista tehotreeniä myös käsivarsille.

Nainen katselee hauistaan

Lankusta on jos jonkinlaista variaatiota, eikä lankutus takuulla mene hukkaan, olitpa sitten minkälaisessa lankkuasennossa tahansa. Tämä harjoite vahvistaa koko kroppaa ja kiinteyttää ja treenaa etenkin käsivarsia.

Lankkukävely sivusuunnassa ja punnerrus

Tässä lankussa ei pysytä aloillaan, vaan melkein koko harjoitteen ajan ollaan liikeessä ja liikutaan kämmenien ja varpaiden varassa sivulta toiselle. Liikkeen aikana on tärkeää pitää keskivartalon tuki tiukkana ja niska ja selkä pitkänä sekä jännittää lisäksi pakaroita.

Katso ohjeet lankkukävelyyn alla olevalta videolta.

VINKKI! Jos kaipaat lisähaastetta harjoitteeseen, lisää "askelten" väliin etunojapunnerrukset. Näin saat lisätreeniä nimenomaan käsivarsille.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background