Kaksi yksinkertaista harjoitetta pakaroiden kiinteyttämiseen

Jos haluat voimaa ja kiinteyttä pakaroihin ja reisiin, kannattaa testata nämä kaksi nerokasta harjoitetta!

Nainen tekee kyykkyä

VAIN VIISI MINUUTTIA RIITTÄÄ... tehokkaaseen reisi- ja pakaratreeniin.

© Colourbox

PEPPUTREENI | Katso videot täältä.

Tule mukaan videotreeniin

Moni haluaisi kiinteät reidet ja pepun. Reisi- ja pepputreeni on itse asiassa hyvinkin yksinkertaista. KUNTO PLUSsan nettitreeneissä on mm. reisiä ja pakaralihaksia kiinteyttäviä harjoitteita videoina. Videot ovat katsottavissa sekä tietokoneella että tabletilla tai puhelimella missä vain.

TREENIVIDEOT TÄÄLTÄ

Tehokkaat ja helpot harjoitteet, joita ei tarvitse tehdä kuin muutama minuutti kerrallaan – tässä on treeni meidän mieleemme.

Jos haluat kiinteät pakarat JA reidet, niin näillä harjoitteilla voi saada paljonkin aikaan.

Ne voi hyvin yhdistää aerobiseen treeniin ja tehostaa näin energiankulutusta entisestään tai ne voi tehdä arjen kiireiden keskellä pikatreeninä - pakarat ja reidet kiittävät joka tapauksessa!

Sumokyykyt ja askelkyykkyhypyt

Nämä kaksi pakara- ja reisitreenin teholiikettä ovat sumokyykky ja askelkyykkyhyppy. Tee ensin askelkyykkyhyppyjä 20 sekuntia ja sitten sumokyykkyjä 40 sekuntia.

Katso harjoitteiden ohjevideot alta.

Askelkyykkyhyppy

Askelkyykkyhypyt on tärkeää tehdä oikealla tekniikalla, jotta vältytään vammoilta. Askelkyykkyhyppyjen perusta ovat tavalliset askelkyykyt ilman hyppyä, joten varmista niidenkin tekniikka. Videolla näytetään sekä tavallinen askelkyykky että askelkyykkyhyppy.

Sumokyykky

Sumokyykky näyttää helpolta, mutta muutaman tehtyäsi huomaat takuulla, että kyseessä on tappavan tehokas liike pakaroille ja reisille. Pidä harjoitteen ajan keskivartalo tiukkana, jotta ylävartalo pysyy ryhdikkäänä ja tasapaino hallinnassa. Pidä kyykätessä polvet ja varpaat samaan suuntaan, äläkä päästä polvia kääntymään sisäänpäin.

Katso videolta esimerkki oikeaoppisesta sumokyykystä.

Tavoitteet todeksi yksinkertaisella ja mukavalla tavalla treenata

KUNTO PLUSsan treenitarjonnan avulla voit päästä tavoittelemiisi tuloksiin! Tilaajana käytössäsi ovat treenivideot, jotke tekevät treenaamisesta yksinkertaista ja selkeää.

  • Treeniohjelmasi kulkevat kätevästi mukana puhelimessa ja voit seurata ohjelmia videoina yhtä hyvin ulkona luonnossa kuin omassa olohuoneessa. Voit myös siirtää videot TV:n näytöltä katsottavaksi.
  • Valitset itse treenin kohteen ja keston, vaikka joka treenikerralla.
  • Valitset myös, millä tasolla haluat treenata ja voit treenata eri lihasryhmiä eri tasoilla.

KUNTO PLUSsan digitilauksella saat pääsyn kaikkiin sivuston treeniohjelmiin vain 8,95 eurolla kuussa!

Kokeile 2 viikkoa 0 eurolla

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background