Kiinteyttä kyykyistä

Kikkailematon perusliike kiinteyttää. Vaikutus tehostuu, kun otat kahvakuulan lisävastukseksi.

Näkyviä tuloksia Kuntoplussan booty campilla!

Tee naïn

  • Seiso jalat lantiota leveämmässä haara-asennossa. Pidä kahvakuulaa kaksin käsin rintakehän kohdalla.
  • Kyykisty ylävartalo suorana. Katso eteen kyykätessäsi.
  • Nouse takaisin alkuasentoon.

  • Keskity! Pidä paino koko ajan kantapäillä ja kyykisty mahdollisimman alas. Treeni puree pakaroihin sitä paremmin, mitä syvemmälle kyykkäät.

Lisää pepputreeniä TÄÄLTÄ

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background