Kiinteyttä kyykyistä

Kikkailematon perusliike kiinteyttää. Vaikutus tehostuu, kun otat kahvakuulan lisävastukseksi.

Näkyviä tuloksia Kuntoplussan booty campilla!

Tee naïn

  • Seiso jalat lantiota leveämmässä haara-asennossa. Pidä kahvakuulaa kaksin käsin rintakehän kohdalla.
  • Kyykisty ylävartalo suorana. Katso eteen kyykätessäsi.
  • Nouse takaisin alkuasentoon.

  • Keskity! Pidä paino koko ajan kantapäillä ja kyykisty mahdollisimman alas. Treeni puree pakaroihin sitä paremmin, mitä syvemmälle kyykkäät.

Lisää pepputreeniä TÄÄLTÄ

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background