Kiinteyttä heilautuksilla

Kahvakuulatreenin perusliike heilautus kiinteyttää peppua ja takareisiä ja käsivarretkin vahvistuvat.

Booty campilla syntyy näkyviä tuloksia!

Heilautus

  • Seiso lantion levyisessä haara-asennossa.
  • Nosta kahvakuula kaksin käsin reisien väliin, notkista polvia ja heilauta kuula suorin käsivärsin eteen suoristamalla polvet ja työntämällä lantiota hieman eteenpäin .
  • Anna kahvakuulan heilahtaa takaisin jalkojen väliin notkistaen polvia ja työntäen peppua taaksepäin.
  • Toista.
  • Keskity! Pidä selkä suorana koko liikkeen ajan.

Lisää peppuharjoituksia TÄÄLTÄ

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background