Kiinteyttä heilautuksilla

Kahvakuulatreenin perusliike heilautus kiinteyttää peppua ja takareisiä ja käsivarretkin vahvistuvat.

Booty campilla syntyy näkyviä tuloksia!

Heilautus

  • Seiso lantion levyisessä haara-asennossa.
  • Nosta kahvakuula kaksin käsin reisien väliin, notkista polvia ja heilauta kuula suorin käsivärsin eteen suoristamalla polvet ja työntämällä lantiota hieman eteenpäin .
  • Anna kahvakuulan heilahtaa takaisin jalkojen väliin notkistaen polvia ja työntäen peppua taaksepäin.
  • Toista.
  • Keskity! Pidä selkä suorana koko liikkeen ajan.

Lisää peppuharjoituksia TÄÄLTÄ

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background