10-20-30-menetelmä: Lämmittely

Ennen 10-20-30-harjoitusta on lämmiteltävä huolellisesti.

Lihakset täytyy lämmittää ennen spurtteja. Kätevinntä on, jos voit lämmitellä juoksemalla treenipaikalle.

Lämmittely ennen 10-20-30-harjoitusta

  • Aloita hölkkäämällä 2–3 minuuttia hiljalleen.
  • Juokse sitten 3–4 minuuttia normaalia 5 kilometrin vauhtiasi.
  • Tee 2–3 minuuttia polvinostoja, potkuja peppuun, käsien heiluttelua ja muita liikkeitä, joilla saat koko kehon vetreäksi.
  • Juokse lopuksi yksi tai kaksi kiihdytystä koko ajan kiihdyttäen 30–50 metrin matkan.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background