10-20-30-treenin tempo

Jos ihan tarkkoja ollaan, menetelmän nimi pitäisi olla 30-20-10 eikä 10-20-30, koska harjoitus aloitetaan 30 sekunnin hölkällä, seuraavaksi juostaan 20 s kohtuullista vauhtia ja sitten spurtataan 10 sekuntia.

30 sekuntia

Hölkkää - älä kävele. Syke 40 - 50 % maksimista.

20 sekuntia

Juoksua 3–5 kilometrin lenkkivauhtia. Kohtuullista juoksuvauhtia. Syke: n. 70 % maksimista.

10 sekuntia

Spurtti Todella rankka spurtti, jossa otat itsestäsi kaiken irti. Kymmenen sekuntia kuluu hetkessä, joten juokse aivan täysillä. Syke 95 % maksimista.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background