10-20-30-treenin tempo

Jos ihan tarkkoja ollaan, menetelmän nimi pitäisi olla 30-20-10 eikä 10-20-30, koska harjoitus aloitetaan 30 sekunnin hölkällä, seuraavaksi juostaan 20 s kohtuullista vauhtia ja sitten spurtataan 10 sekuntia.

30 sekuntia

Hölkkää - älä kävele. Syke 40 - 50 % maksimista.

20 sekuntia

Juoksua 3–5 kilometrin lenkkivauhtia. Kohtuullista juoksuvauhtia. Syke: n. 70 % maksimista.

10 sekuntia

Spurtti Todella rankka spurtti, jossa otat itsestäsi kaiken irti. Kymmenen sekuntia kuluu hetkessä, joten juokse aivan täysillä. Syke 95 % maksimista.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background