Soturi 2

Soturi 2 harjoittaa tasapainoa.

Harjoite

  • Ota toisella jalalla askel sivulle niin, että käännät jalkaterän sivulle.
  • Ojenna kädet vaakatasoon ja laskeudu niin pitkälle alas, että etumaisen jalan reisi tulee vaakatasoon.
  • Paina jalkaterät kokonaan alustaan.
  • Pysyttele asennossa 3–6 sisään- ja uloshengityksen ajan ja toista sitten toiselle puolelle.

Katso video

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background