Eteentaivutus haara-asennossa istuen eli upavistha konasana

Joogaa: Tämän venytyksen jälkeen olet valmis kokeilemaan kurkea.

Harjoite

  • Istu jalat suorana ja leveässä haara-asennossa.
  • Nostele lonkat taaksepäin niin, että olet selkä suorana istuinluiden päällä. Jos asento tuntuu ylettömän hankalalta, voit laittaa allesi kokoon käärityn joogamaton tai pyyhkeen.
  • Koukista nilkat. Paina reidet lattiaan.
  • Nojaa lantiosta taipuen rinta edellä eteen selkä suorana. Tavoitteena on päästä alustaan asti.
  • Sulje silmät ja pysyttele ala-asennossa 10 sisään- ja uloshengityksen ajan.

Katso video

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background