Eteentaivutus haara-asennossa istuen eli upavistha konasana

Joogaa: Tämän venytyksen jälkeen olet valmis kokeilemaan kurkea.

Harjoite

  • Istu jalat suorana ja leveässä haara-asennossa.
  • Nostele lonkat taaksepäin niin, että olet selkä suorana istuinluiden päällä. Jos asento tuntuu ylettömän hankalalta, voit laittaa allesi kokoon käärityn joogamaton tai pyyhkeen.
  • Koukista nilkat. Paina reidet lattiaan.
  • Nojaa lantiosta taipuen rinta edellä eteen selkä suorana. Tavoitteena on päästä alustaan asti.
  • Sulje silmät ja pysyttele ala-asennossa 10 sisään- ja uloshengityksen ajan.

Katso video

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background