Joogaharjoitus: Kameli

Kameli on hyvä selkäliike, joka tehostaa veren virtausta aivoihin.

  • Seiso lantion levyisessä haara-asennossa. Purista kädet nyrkkiin paina ne ristiselkää vasten.

  • Vedä kyynärpäitä toisiaan kohti selän takana, hengitä sisään ja ojenna ylävartalo suoraksi.

  • Hengitä ulos ja nojaudu hieman taaksepäin.

  • Työnnä lantiota eteen ja käännä kasvot ylös.

  • Pysy asennossa 4 - 8 sisään- ja uloshengityksen ajan ja palaa hitaasti alkuasentoon.

    Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

    TARJOUS: 3 kk 8,95 €


    Newsletter background