Virvoituskuuri: 3. päivä

Kolmantena päivänä nautiskellaan terveellisesti lohella, joka sisältää runsaasti omega-3-rasvahappoja.

lohifileepala

3. päivän ateriat

  • Päivän mittaan: Juo 2 litraa vettä.
  • Aamiainen: Chiansiemenpuuro ja runsaasti vadelmia, paistettua
    hokkaidokurpitsaa (jäähdytttynä), mantelijuomaa ja steviaa. Vihannesmehua ja vihreää teetä.
  • Lounas: Savulohta ja loput 1. päivän fenkolisalaatista. Vihannesmehua.
  • Välipala: Smoothie: punajuurta, (pakaste)mansikoita, cashewpähkinöitä ja mantelijuomaa. Vihreää teetä.
  • Päivällinen: Paistettua lohta ja uunipalsternakkaa sekä salaatti, jossa on omenaa, ruusukaalia ja kurpitsansiemeniä sekä oliiviöljyä ja balsamicoa. Vihannesmehua.

Kolmantena päivänä

Kolmantena päivänä valmistellaan vatsa vastaanottamaan eläinproteiinia, ja aloitetaan lohella tai muulla rasvaisella kalalla, jossa on paljon omega-3-rasvahappoja.

Omega-3-rasvahapot voitelevat niveliä, ja niitä saa rasvaisen kalan lisäksi myös chiansiemenistä, pellavansiemistä saksanpähkinöistä.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background