lohifileepala

Virvoituskuuri: 3. päivä

Kolmantena päivänä nautiskellaan terveellisesti lohella, joka sisältää runsaasti omega-3-rasvahappoja.

tiistai 30. elokuuta 2016 teksti M. Kristensen

3. päivän ateriat

  • Päivän mittaan: Juo 2 litraa vettä.
  • Aamiainen: Chiansiemenpuuro ja runsaasti vadelmia, paistettua
    hokkaidokurpitsaa (jäähdytttynä), mantelijuomaa ja steviaa. Vihannesmehua ja vihreää teetä.
  • Lounas: Savulohta ja loput 1. päivän fenkolisalaatista. Vihannesmehua.
  • Välipala: Smoothie: punajuurta, (pakaste)mansikoita, cashewpähkinöitä ja mantelijuomaa. Vihreää teetä.
  • Päivällinen: Paistettua lohta ja uunipalsternakkaa sekä salaatti, jossa on omenaa, ruusukaalia ja kurpitsansiemeniä sekä oliiviöljyä ja balsamicoa. Vihannesmehua.

Kolmantena päivänä

Kolmantena päivänä valmistellaan vatsa vastaanottamaan eläinproteiinia, ja aloitetaan lohella tai muulla rasvaisella kalalla, jossa on paljon omega-3-rasvahappoja.

Omega-3-rasvahapot voitelevat niveliä, ja niitä saa rasvaisen kalan lisäksi myös chiansiemenistä, pellavansiemistä saksanpähkinöistä.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

Ehkä sinua kiinnostaa...

Missä juokset mieluiten?


KUNTO PLUS suosittelee