Aina hyvässä iskussa: viikko 2 – keskiviikko

Tänään vuorossa on lyhyt, mutta tehokas lankkutreeni.

VIIKKO 2 – keskiviikko

Tänään on treenipäivä. Aloita kevyellä lämmittelyllä ja päätä treeni venyttelytuokioon.

PÄIVÄN TREENI

Päivän reseptin saat viikon ruokalistalta. Valmistus kestää 30 min, ja energiaa on korkeintaan 600 kcal.

VIIKON RUOKALISTA

Jos et tunne löytäneesi itsellesi sopivinta liikunnan lajia, tai haluaisit mielelläsi kokeilla jotakin uutta, muttet tiedä, mitä, tee testi, joka antaa vinkkejä siitä, mitkä lajit voisivat olla sinulle mieleen.

TEE TESTI TÄÄLLÄ

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background