Muutos KUNTO PLUSsan reittisuunnittelussa
Reittisuunnittelu on nykyisin yksi KUNTO PLUSsan digipalveluista. Katso täältä, mitä tarvitset, jos haluat tallentaa reittejäsi.
Reittisuunnittelu on nykyisin yksi KUNTO PLUSsan digipalveluista. Katso täältä, mitä tarvitset, jos haluat tallentaa reittejäsi.
Reittisuunnittelu on nykyisin osa KUNTO PLUSsan digitarjontaa. Jos haluat tallentaa reittisi, tarvitset KUNTO PLUSsan digi- tai lehtitilauksen ja sinun pitää olla ottanut käyttäjätunnuksesi käyttöön.
Kaikki voivat edelleenkin laatia ja mitata reittejä Reittisuunnittelussa, mutta jos haluaa tallentaa reittinsä, tarvitsee KUNTO PLUSsan digi- tai lehtitilauksen.
Seuraavassa kerrotaan, mitä pitää tehdä.
Jos haluat jatkossakin voida tallentaa reittejäsi, tilaa KUNTO PLUS.
KUNTO PLUSsan digitilaus maksaa 8,95 €/kk, mutta voit kokeilla ilmaiseksi, kun valitset tutustumistarjouksen, johon on linkki alla.
HUOM! Voit halutessasi milloin tahansa päättää tilauksen – myös ennen ilmaisen kokeilujakson päättymistä.
Digitilauksella saat pääsyn kaikkiin KUNTO PLUSsan digipalveluihin ja asisältöihin, joihin kuuluvat mm.:
Voit myös valita tilauksen, johon kuuluvat sekä nettisisällöt että KUNTO PLUS -lehti kotiin kannettuna.
Lue lisää KUNTO PLUSsan digitilauksesta
Lue lisää KUNTO PLUS -lehdestä
Eivät häviä. Voit edelleen kirjautua ilmaisilla käyttäjätunnuksilasi ja pääset käyttämään tallentamiasi reittejä. Vaikka et olisikaan tilaaja, pääset edelleen omiin reitteihisi sivulla "Omat reitit", josta näet kaikki tallentamasi reitit ja voit jakaa tai poistaa niitä.
Jos haluat tallentaa uusia reittejä, tarvitset KUNTO PLUSsan digi- tai lehtitilauksen.
Ei vaikuta. Jos olet jo KUNTO PLUSsan tilaaja, KUNTO PLUSsan tilauksesi on vain entistä arvokkaampi, etkä joudu maksamaan mitään lisää. Voit laatia ja tallentaa reittejä aivan kuin tähänkin asti.
Jos lopetat tilauksesi, et enää voi tallentaa uusia reittejä, ja menetät kaikki muutkin vain tilaajille kuuluvat palvelut ja edut.
Jos myöhemmin päätät tilata KUNTO PLUSsan uudestaa, ja haluat nähdä myös vanhat reittisi, käytä tilauksessasi samaa sähköpostia kuin ennenkin, niin pääset näkemään vanhat reittisi ja uudet laatimasi reitti tallentuvat samaan paikkaan vanhojen kanssa.
Jos et löytänyt vastausta kysymyksiisi KUNTO PLUSsan tilauksesta, voit kysyä tai etsiä vastauksia Asiakaspalvelustamme:
Puhelinpalvelun aukioloajat
Maanantai: 9.00–17.00
Tiistai: 9.00–17.00
Keskiviikko: 9.00–17.00
Torstai: 9.00–17.00
Perjantai: 9.00–16.00
Asiakaspalveluportaali
Usein esitettyjä kysymyksiä
Kysymyksiä ja vastauksia KUNTO PLUSsan Reittisuunnittelusta