Vahva vatsa: ohjelma 2

Ohjelmassa 2 vaihdetaan vielä isompi vaihde silmään ja tehdään jokaista harjoitetta kolme 30 toiston kierrosta.

Naisen pyykkilautavatsa

VATSATREENI – tee harjoitteet mahdollisimman tehokkaasti kuitenkaan tekniikasta tinkimättä.

© wichman+bendtsen

Treenaa vatsa vahvaksi

Ohjelma 2 koostuu neljästä harjoitteesta, jotka tehdään mahdollisimman tehokkaasti niin, että ne nostavat sykettä ja tehostavat energiankulutusta. Ohjelma vahvistaa vatsalihasten lisäksi selän lihaksia ja kohentaa ryhtiä.

Ohjelmaan 1 verrattuna ohjelma 2 on hieman rankempi, sillä tässä ohjelmassa tehdään 15 toiston sijaan kutakin harjoitetta 30 toistoa.

  • Treenaa joka toinen päivä.
  • Muista lämmittely (esim. 20 tavallista istumaannousua).
  • Tee jokaista harjoitetta 30 toistoa. Kun olet tehnyt kaikki 4 harjoitetta, aloita alusta. Tee kaikkiaan 3 kierrosta.
  • Pidä keskivartalon lihakset jännitettyinä jokaisessa harjoitteessa.

Katso ohjelman 4 harjoitetta täältä

Harjoite 1: Meritähti

Harjoite 2: Veto ja työntö

Harjoite 3: Sammakkokierto

Harjoite 4: Lankkukierto