Rullaa kireydet käsivarsista

Putkirullalla saat hierotuksi syviä lihaksia, ja samalla tulevat sidekudoksetkin käsitellyiksi. Lue, miten käsittelet käsivarret putkirullalla.

Nainen putkirullailee

Rullaa kireydet käsivarsista

Kova käsitreeni tuntuu lihaksissa vielä seuraavan päivän arkiaskareissakin. Putkirullan tai vastaavan avulla hierot kipeät lihakset helposti vetreämmiksi.

Rullausohjeet

  1. Asetu lattialle pitkäksesi putkirulla kainalon alla.
  2. Rullaa olkavartta edestakaisin niin monessa asennossa kuin mahdollista.
  3. Keskity kipeimmän kohdan käsittelyyn liikettä, nopeutta ja voimaa vaihdellen. Tee sama toiselle käsivarrelle.

LUE MYÖS: Foam roller auttaa vähentämään lihaskipuja - näin ostat oikeanlaisen rullan

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background