Rullaa kireydet käsivarsista

Putkirullalla saat hierotuksi syviä lihaksia, ja samalla tulevat sidekudoksetkin käsitellyiksi. Lue, miten käsittelet käsivarret putkirullalla.

Nainen putkirullailee

Rullaa kireydet käsivarsista

Kova käsitreeni tuntuu lihaksissa vielä seuraavan päivän arkiaskareissakin. Putkirullan tai vastaavan avulla hierot kipeät lihakset helposti vetreämmiksi.

Rullausohjeet

  1. Asetu lattialle pitkäksesi putkirulla kainalon alla.
  2. Rullaa olkavartta edestakaisin niin monessa asennossa kuin mahdollista.
  3. Keskity kipeimmän kohdan käsittelyyn liikettä, nopeutta ja voimaa vaihdellen. Tee sama toiselle käsivarrelle.

LUE MYÖS: Foam roller auttaa vähentämään lihaskipuja - näin ostat oikeanlaisen rullan

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background