Juokse intervalleja kavereiden kanssa

Intervalliharjoittelulla pääset nopeasti huippukuntoon ja parannat juoksuaikojasi. Kun juokset kavereiden kanssa, se on myös huippuhauskaa. Katso 4 intervalliharjoitusta alta.

Porukka naisia ja miehiä juoksee yhdessä.

Intervallitreeni on rankkaa, mutta jos treenaa kavereiden kanssa, se voi olla myös hauskaa.

© iStock

Kunto korkealle intervalleilla

Intervallit ovat oikotie huippukuntoon ja omiin ennätyksiin. Intervalliharjoittelu on selvästi paras vaihtoehto sille, joka haluaa kehittyä juoksijana ja kasvattaa kuntoa ja lisätä nopeutta. Kun on pakottanut kehonsa äärirajoille intervallitreenissä, kunnon kohenemisen huomaa jo muutaman harjoituskerran jälkeen. Muutaman viikon säännöllinen intervalliharjoittelu saa tavalliset juoksulenkit tuntumaan keveämmiltä, ja vauhtia on paljon helpompi lisätä. ### Intervalliharjoitukset löydät sivun lopun linkeistä.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background