© iStock

5 km - vasta-alkajasta omaan ennätykseen

KUNTO PLUS tarjoaa tilaajille 5 km:n juoksuohjelmat vasta-alkajasta omaan ennätykseen.

tiistai 26. maaliskuuta 2013 teksti KUNTO PLUS

KUNTO PLUS -lehden liikunta-asiantuntija Martin Kreutzer laati lehden lukijoille kolme viiden kilometrin treeniohjelmaa.

5 km yhtäjaksoisesti

5 km 30 minuutissa

5 km 25 minuutissa

KUNTO PLUSsan sivusto tarjoaa juoksuohjelmat kaiken tasoisille juoksijoille – myös juuri SINULLE!

5 km - 3 ohjelmaa

Kohtuukunnossa oleva vasta-alkaja ehtii yhden kauden aikana treenata itsensä sellaiseen juoksukuntoon, että viiden kilometrin lenkki sujuu ilman taukoja.

Kokeneempi juoksija voi haastaa itsensä asettamalla tavoitteeksi edellisessä kisassa juostua paremman ajan.

Viiden kilometrin juokseminen ennätysvauhtia vaatii raudanlujaa tahdonvoimaa, kykyä haastaa itsensä ja toki lukuisia edeltäviä treenikilometrejä.

Aseta treenille tavoite jo tänään, ilmoittaudu johonkin kevään tai alkukesän monista kuntokisoista ja ennen kaikkea: ryhdy harjoittelemaan.

Mikään muu ei edistä itsensä motivoimista ja harjoittelusta nauttimista niin paljon kuin tieto siitä, että pian pääset tuulettamaan maaliviivalla.

Haluatko testata kuntoasi? Kokeile ptkästä aikaa Cooperin testiä.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2019!

Ehkä sinua kiinnostaa...

Haluaisitko eroon kuukautisista?


KUNTO PLUS suosittelee