Lisää rentoutta juoksemiseen joogan avulla

Tuntuipa juokseminen tällä hetkellä rennolta ja helpolta tai todella vaikealta, juoksemiseen voi löytää uuden askelluksen joogan avulla.

Joogaopettaja Susanne Lidang näyttää, kuinka rennosti juoksu sujuu joogan ansiosta.

Juoksuun saa rennomman askeleen joogan avulla, kun koko kehon joustavuus lisääntyy.

© Thomas Dahl

Alla on joogaharjoituksia, jotka sopivat erityisen hyvin juoksun jäykistämälle keholle. Huomaat askeleesi keventyneen, kun kehon joustavuus lisääntyy.

Harjoitukset sopivat kaikentasoisille juoksijoille.

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background