5 suosituinta treeniohjelmaa

Mitkä ovat KUNTO PLUSsan suosituimmat treeniohjelmat? Janoaako kansa vatsa-, pakara- vai käsitreeniä – vai kaikkea kerralla? Katso, mitkä 5 tehokasta treeniohjelmaa ovat nousseet digikansan suosioon 👇

KUNTO PLUSsan 5 suosituinta kotitreeniohjelmaa

© Jakob Helbig

Kiinteämmät käsivarret 8 viikossa

Haluaisitko kiinteämmät käsivarret? Tee kuten testihenkilömme ja noudata treeniohjelmaa ja ateriavinkkejä 8 viikon ajan, niin saat tuloksia. Kokeile KUNTO PLUSsaa maksutta 2 viikon ajan, niin saat ohjelman heti käyttöösi.

© Wichmann+bendtsen

Tehokkaampaa energiankulutusta 6 harjoitteella

Treenaa 5 kertaa viikossa, niin energiankulutus tehostuu huimasti! Ohjelmaan kuuluu 6 harjoitetta kolmesti viikossa ja lisäksi kaksi kuntoa kohottavaa treeniä. Kokeile KUNTO PLUSsaa maksutta 2 viikon ajan, niin saat ohjelman heti käyttöösi.

© Wichmann+bendtsen

Vahvat pakaralihakset

Haluaisitko vahvemmat pakaralihakset? Jos vastaus on kyllä, oikopolkuja ei ole: ainoa keino on lihaskuntotreeni, joka vahvistaa sekä jalka- että pakaralihaksia. Kokeile KUNTO PLUSsaa maksutta 2 viikon ajan, niin saat ohjelman heti käyttöösi.

© wichman+bendtsen

Vahva vatsa

Treenaa vatsa vahvaksi neljä tehoharjoitetta sisältävällä ohjelmalla, niin saat vahvan vatsan lisäksi hien pintaan ja tehokkaamman energiankulutuksen. Kokeile KUNTO PLUSsaa maksutta 2 viikon ajan, niin saat ohjelman heti käyttöösi.

© Jakob Helbig

Jumppakuminauhatreeni: Lisää lihasvoimaa 30 minuutissa

Tee tehokas jumppakuminauhatreeni kolmesti viikossa, niin huomaat lihasten vahvistuneen jo muutamassa viikossa. Kokeile KUNTO PLUSsaa maksutta 2 viikon ajan, niin saat ohjelman heti käyttöösi.