Aina hyvässä iskussa: viikko 2 – perjantai

Päivä treeni nostaa sykkeen ylös ja saa hien pintaan!

VIIKKO 2 – perjantai

Tänään on treenipäivä. Aloita kevyellä lämmittelyllä ja päätä treeni venyttelytuokioon.

PÄIVÄN TREENI

Päivän reseptin saat viikon ruokalistalta. Valmistus kestää 30 min, ja energiaa on korkeintaan 600 kcal.

VIIKON RUOKALISTA

Onko juoksu sinun lempilajisi? Juoksu on todella hyvää liikuntaa, mutta se on rankkaa myös nivelille ja jänteille. Hyvät juoksukengät ovat ensiarvoisen tärkeät, mutta myös aivan ilmaisella keinolla voi merkittävästi vähentää rasitusvammojen riskiä juostessa: Vaihda välillä reittiä. Alustan vaihteleminen ennaltaehkäisee rasitusvammojen syntyä.

Kokeile uutta reittiä vaikka heti huomenna!

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background