Aina hyvässä iskussa: viikko 2 – perjantai

Päivä treeni nostaa sykkeen ylös ja saa hien pintaan!

VIIKKO 2 – perjantai

Tänään on treenipäivä. Aloita kevyellä lämmittelyllä ja päätä treeni venyttelytuokioon.

PÄIVÄN TREENI

Päivän reseptin saat viikon ruokalistalta. Valmistus kestää 30 min, ja energiaa on korkeintaan 600 kcal.

VIIKON RUOKALISTA

Onko juoksu sinun lempilajisi? Juoksu on todella hyvää liikuntaa, mutta se on rankkaa myös nivelille ja jänteille. Hyvät juoksukengät ovat ensiarvoisen tärkeät, mutta myös aivan ilmaisella keinolla voi merkittävästi vähentää rasitusvammojen riskiä juostessa: Vaihda välillä reittiä. Alustan vaihteleminen ennaltaehkäisee rasitusvammojen syntyä.

Kokeile uutta reittiä vaikka heti huomenna!

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background