Kasviksia kaikilla aterioilla

Näin ujutat kasviksia kaikille päivän aterioille ja saat niitä suositellut 600 g päivässä.

Vihreitä lettuja kirsikoiden kera

ETKÖ SAA SYÖTYÄ SUOSITELTUA PUOLTA KILOA KASVIKSIA PÄIVÄSSÄ? Ohjeillamme ujutat lisää kasviksia jokaiselle päivän aterialle ja saat suosituksen mukaisen määrän täyteen.

© wichmann+bendtsen

Epäiletkö, ettet tule syöneeksi ratsemussuositusten mukaista 600 grammaa kasviksia päivässä? Anna KUNTO PLUSsan auttaa! Tavalliselta sekasyöjältä vaatii jonkin verran suunnittelua ja uusia ideoita, että saa ravinnostaan suositellut 600 grammaa kasviksia päivässä. Lue linkeistä herkullisimmista ja helpoimmista vitamiinipitoisista yhdistelmistä, jotka lisäävät ateioiden terveellisyyttä.

Lisää kasviksia lautaselle!

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background