Kasviksia kaikilla aterioilla

Näin ujutat kasviksia kaikille päivän aterioille ja saat niitä suositellut 600 g päivässä.

Vihreitä lettuja kirsikoiden kera

ETKÖ SAA SYÖTYÄ SUOSITELTUA PUOLTA KILOA KASVIKSIA PÄIVÄSSÄ? Ohjeillamme ujutat lisää kasviksia jokaiselle päivän aterialle ja saat suosituksen mukaisen määrän täyteen.

© wichmann+bendtsen

Epäiletkö, ettet tule syöneeksi ratsemussuositusten mukaista 600 grammaa kasviksia päivässä? Anna KUNTO PLUSsan auttaa! Tavalliselta sekasyöjältä vaatii jonkin verran suunnittelua ja uusia ideoita, että saa ravinnostaan suositellut 600 grammaa kasviksia päivässä. Lue linkeistä herkullisimmista ja helpoimmista vitamiinipitoisista yhdistelmistä, jotka lisäävät ateioiden terveellisyyttä.

Lisää kasviksia lautaselle!

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background