Pidä gluteeniton päivä

Jos epäilet, että vatsavaivojesi syy on gluteenissa, näin pidät kokeeksi gluteenittoman päivän.

Gluteenittoman päivän ateriat

Aamu

  • Sekoita 3 dl kreikkalaista jogurttia ja pieni rasiallinen marjoja (tai 100 g pakastettuja marjoja). Lisää päälle noro akaasiahunajaa ja 10-15 karkeaksi hakattua mantelia.

Aamupäivän välipala

  • Omena. Halutessasi voit halkaista sen ja sivellä molemmille puoliskoille hieman maapähkinävoita.

Lounas

  • 2 - 3 viipaletta kivikauden leipää (linkki ohjeeseen lopussa), päälle kala­leikkelettä, esim. silliä tai tomaattimakrillia ja kananmunaa. Lisäksi salaattia pilkotusta punakaalista, appelsiinin palasista ja hasselpähkinöistä.

Iltapäivän välipala

  • Halkaise avokado ja täytä puoliskojen siemenkuopat yhteensä 1 dl raejuustolla. Jauha päälle hieman mustapippuria.

Iltaruoka

  • Kypsennä broilerin rintafile ja nauti sen kanssa salaattia, jossa on kaalia, omenakuutioita, paahdettuja pinjansiemeniä ja silputtua salottisipulia. Mausta salaatti sitruunalla tai limetillä.

Kestätkö gluteenia? Lue gluteeniherkkyyden oireista täältä.

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background