Sixpack 6 viikossa – viikot 1 ja 2

Ensimmäiset 2 viikkoa keskitytään noudattamaan ravitsemusohjeita ja aloitetaan 3–4 viikkotreenin tavoitteellinen harjoittelu.

Vahvat vatsalihakset ja selvästi vähemmän rasvaa kehossa ovat KUNTO PLUS -lehden sixpack-suunnitelman selkeät päämäärät. Keinoina ovat voimaharjoittelu ja tehokas vatsatreeni sekä taatusti rankka kestävyystreeni.

Ensimmäisinä viikkoina kuntoillaan 3–4 kertaa viikossa niin, että vatsatreenejä tehdään kaksi ja kestävyyttä kohennetaan kerran tai kahdesti.

Treenimäärää lisätään vähitellen siten, että ohjelman lopuksi treenataan lähes päivittäin.

Ohjelman 9 harjoituksen kuvaukset saat täältä.

Etkö vielä ole tilaaja?

Supertarjous täältä: KUNTO PLUS + Kari Traan toppi ja trikoot

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background