Syväkyykky ja työntö eteen

Peppu- ja reisiliikkeiden aatelia.

Suurten lihasten treenaaminen kiihdyttää tehokkaasti aineenvaihduntaa ja polttaa rasvaa.

Liike

Seiso kohtalaisessa haara-asennossa paino rinnalla. Laskeudu kyykkyyn mahdollisimman pitkälle alas. Työnnä paino eteen ja pysy hetki paikallaan. Tuo paino takaisin rinnalle ja nouse alkuasentoon.

Toistot:

12

Kyykky on lihastreenin kuningasharjoite, mutta hallitsetko taatusti oikean kyykkäystekniikan? Tarkasta täältä.

Seuraava harjoitus

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background