Syväkyykky ja työntö eteen

Peppu- ja reisiliikkeiden aatelia.

Suurten lihasten treenaaminen kiihdyttää tehokkaasti aineenvaihduntaa ja polttaa rasvaa.

Liike

Seiso kohtalaisessa haara-asennossa paino rinnalla. Laskeudu kyykkyyn mahdollisimman pitkälle alas. Työnnä paino eteen ja pysy hetki paikallaan. Tuo paino takaisin rinnalle ja nouse alkuasentoon.

Toistot:

12

Kyykky on lihastreenin kuningasharjoite, mutta hallitsetko taatusti oikean kyykkäystekniikan? Tarkasta täältä.

Seuraava harjoitus

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background