Lihaskuntoa ja kiinteyttä ennätysajassa kahdella käsipainolla. Lataa ohjelma täältä.

Kuntoa ja kiinteyttä kiertoharjoittelulla

20 minuuttia kiertoharjoittelua 3 kertaa viikossa 8 viikon ajan tekee ihmeitä kehollesi! Ohjelma täältä!

torstai 13. joulukuuta 2012 teksti KUNTO PLUS

Kahdella käsipainolla ja valikoiduilla harjoituksilla saa karistettua rasvaa ja kiinteytettyä kehoa huimaa vauhtia.

Nyt kannattaa siis ottaa käsipainot esiin ja panna kuntokäyrä nousuun.

Lataa 8 viikon kiertoharjoitteluohjelma täältä

Tehokas kiertoharjoittelutreeni

  • Tee ensin yksi sarja harjoitusta 1, sitten yksi sarja harjoitusta 2 ja niin edelleen. Tee aina kunkin harjoituksen ohjeiden mukainen määrä toistoja.

  • Älä pidä taukoja harjoitteiden välissä.
  • Kun olet tehnyt täyden kahdeksan harjoitteen kierroksen, pidä minuutin tauko ja aloita sitten uusi kierros.
  • Tee kaikkiaan kolme täyttä kierrosta.


Lisää lihastreeniohjelmia täältä!

Treenin pitää tuntua!

Ohjelma on KUNTO PLUSsan liikunta-asiantuntija Michelle Kristensenin laatima.

"Oman kehon haastaminen on harjoitellessa oleellista. Lihasten pitää väsyä sopivasti, se takaa näkyvän ja nopean edistymisen. Kokeile kunnon kohentuessa hiukan ohjelmassa annettua suurempaa toistomäärää, niin treeni tehoaa varmemmin."

Saavuta tavoitteesi vuonna 2018!

Ehkä sinua kiinnostaa...

KUNTO PLUS suosittelee