Kiertoharjoittelulla lihaksia lomalta

Lomallakin saa pidettyä kunnon korkealla. Kokeile KUNTO PLUSsan tehokasta 6 harjoitteen kiertoharjoitteluohjelmaa, jonka voi tehdä missä vain.

Nainen tekee kiertotreeniä pihalla

6 harjoitteen kiertotreeniohjelma treenaa koko kehon tehokkaasti puolessa tunnissa.

© Jakob Helbig

Kuntosali ja treenivälineet tuntuvat lomalla kovin kaukaisilta asioilta, mutta kuntoilla voi vallan hyvin missä vain.

KUNTO PLUS -lehti laati lomalaisille kesäbootcamp-ohjelman, jonka kuudella harjoituksella keho vahvistuu lomallakin.

Sopivat treenivälineet löytyvät kaikkialta.

Treenaa näin

  • Lämmittele lihakset perusteellisesti.
  • Tee treeni kiertoharjoitteluna, jokaista liikettä 30 sekuntia täysillä niin, että hengästyt kunnolla.
  • Tee kaikki kuusi harjoitusta nopeasti perätysten, niin jokainen kierros on 3 minuutin rankka intervallitreeni.
  • Tee 4–6 kierrosta kuntosi mukaan.

Voit tehdä liikkeitä myös yksittäin tai perätysten juoksulenkin jälkeen keskittyen maksimivoimaan. Tee tällöin joka liikettä 3 x 8–10 toistoa ennen seuraavaan liikkeeseen siirtymistä

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background