Nainen tekee kiertotreeniä pihalla

6 harjoitteen kiertotreeniohjelma treenaa koko kehon tehokkaasti puolessa tunnissa. 

© Jakob Helbig

Kiertoharjoittelulla lihaksia lomalta

Lomallakin saa pidettyä kunnon korkealla. Kokeile KUNTO PLUSsan tehokasta 6 harjoitteen kiertoharjoitteluohjelmaa, jonka voi tehdä missä vain.

sunnuntai 10. heinäkuuta 2016 teksti KUNTO PLUS

Kuntosali ja treenivälineet tuntuvat lomalla kovin kaukaisilta asioilta, mutta kuntoilla voi vallan hyvin missä vain.

KUNTO PLUS -lehti laati lomalaisille kesäbootcamp-ohjelman, jonka kuudella harjoituksella keho vahvistuu lomallakin.

Sopivat treenivälineet löytyvät kaikkialta.

Treenaa näin

  • Lämmittele lihakset perusteellisesti.
  • Tee treeni kiertoharjoitteluna, jokaista liikettä 30 sekuntia täysillä niin, että hengästyt kunnolla.
  • Tee kaikki kuusi harjoitusta nopeasti perätysten, niin jokainen kierros on 3 minuutin rankka intervallitreeni.
  • Tee 4–6 kierrosta kuntosi mukaan.

Voit tehdä liikkeitä myös yksittäin tai perätysten juoksulenkin jälkeen keskittyen maksimivoimaan. Tee tällöin joka liikettä 3 x 8–10 toistoa ennen seuraavaan liikkeeseen siirtymistä

Saavuta tavoitteesi vuonna 2019!

Ehkä sinua kiinnostaa...

Mihin kohtaan kehossasi olet kaikkein tyytyväisin?


KUNTO PLUS suosittelee