Kiertoharjoittelulla lihaksia lomalta

Lomallakin saa pidettyä kunnon korkealla. Kokeile KUNTO PLUSsan tehokasta 6 harjoitteen kiertoharjoitteluohjelmaa, jonka voi tehdä missä vain.

Nainen tekee kiertotreeniä pihalla

6 harjoitteen kiertotreeniohjelma treenaa koko kehon tehokkaasti puolessa tunnissa.

© Jakob Helbig

Kuntosali ja treenivälineet tuntuvat lomalla kovin kaukaisilta asioilta, mutta kuntoilla voi vallan hyvin missä vain.

KUNTO PLUS -lehti laati lomalaisille kesäbootcamp-ohjelman, jonka kuudella harjoituksella keho vahvistuu lomallakin.

Sopivat treenivälineet löytyvät kaikkialta.

Treenaa näin

  • Lämmittele lihakset perusteellisesti.
  • Tee treeni kiertoharjoitteluna, jokaista liikettä 30 sekuntia täysillä niin, että hengästyt kunnolla.
  • Tee kaikki kuusi harjoitusta nopeasti perätysten, niin jokainen kierros on 3 minuutin rankka intervallitreeni.
  • Tee 4–6 kierrosta kuntosi mukaan.

Voit tehdä liikkeitä myös yksittäin tai perätysten juoksulenkin jälkeen keskittyen maksimivoimaan. Tee tällöin joka liikettä 3 x 8–10 toistoa ennen seuraavaan liikkeeseen siirtymistä

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background