Puolimaratonkoulun eri vaihtoehdot

Ryhdy treenaamaan puolimaratonille! Kolme eri ohjelmaa juoksukunnon mukaan. 30 viikossa olet valmis puolimaratonille aloitustasosta riippumatta! Valitse sopiva taso ja aloita treeni!

keskiviikko 17. helmikuuta 2016

Kun noudatat KUNTO PLUSsan juoksuvalmentajan Martin Kreutzerin ohjeita, puolimaratonin 21,1 kilometriä taittuvat 30 viikon kuluttua helposti. Aloita nyt! Ohjelman voi aloittaa juoksukunnon mukaan kolmelta eri tasolta.

KUNTO PLUSsan sivusto tarjoaa juoksuohjelmat kaiken tasoisille juoksijoille – myös juuri SINULLE!

JOKAISELLE on sopiva aloitustaso

Puolimaratonkoulu muodostuu kolmesta vaiheesta, joista jokaiselta voi aloittaa: oman kuntonsa mukaan.

Mistä alkaisin?

YLÖS, ULOS JA LENKILLE

Juokset kyllä mielelläsi, mutta tänään vaivaa päänsärky ja eilen oli stressiä, joten lenkki jäi väliin. Mutta huomenna kyllä suuntaat lenkkipolulle - jos ei vain sada.

Jos juoksuharrastuksesi tyssää usein tekosyihin, voimme kenties olla avuksi.

Ensinnäkin: Juokseminen ei ole rangaistus, vaan asia, jota teet omaksi hyväksesi. Väsymys, päänsärky tai stressi eivät katoa sohvalla makaamalla, mutta reipas juoksulenkki raittiissa ilmassa lempimusiikkia kuunnellen voi antaa sinulle aikaa hengähtää ja ladata akkujasi. Juostessa arjen huolet unohtuvat, eikä ajatusten nollaaminen edellytä puolimaratonin mittaista lenkkiä, vaan tunnet vaikutuksen jo lyhyelläkin pyrähdyksellä.

Toiseksi: Kannattaa muistaa, että jos juokset vain kauniilla säällä, et pääse liikkeelle kovin monena päivänä vuodessa. Muista, että huonoa säätä ei olekaan, on vain huonoja varusteita. Nyt saat käytännöllisen ja tyylikkään Craftin treenipaidan sekä 4 numeroa KUNTO PLUS -lehteä hintaan 24,90 euroa.

Kyllä kiitos, juokseminen alkaa taas kiinnostaa!

Saavuta tavoitteesi vuonna 2018!

Ehkä sinua kiinnostaa...

KUNTO PLUS suosittelee