Sivulankku ulkona
Voimaa joogasta © Wichmann+bendtsen

Kauniit käsivarret joogalla

Voit saada erottuvat ja kauniit käsivarsilihakset vaikka et treenaa painoilla. Nämä 9 joogaharjoitetta sopivat täydentäväksi treeniksi juoksijalle ja kehittävät käsivarsilihaksia.

tiistai 12. heinäkuuta 2016 teksti Anna Miller

Enemmän irti joogasta

Täydentää ­juoksijan treeniä

  • Harjoitteet vahvistavat etenkin käsivarsia ja hartioita ja sopivat siten alavartaloa treenaavan juoksun täydentäjäksi.

Aamujoogaa

  • Joogaharjoittelu sopii hyvin aamuun. Yhdeksän harjoitteen ohjelma kestää noin puoli tuntia. Sään salliessa voit kokeilla joogata ulkona vaikka omalla pihalla tai parvekkeella. Jooga antaa virtaa ja hyvää oloa koko päiväksi.

Hiljaa hyvä tulee

  • Treenaa mielellään kolmesti viikossa. 
  • Pidä treenipäivien välissä 1-2 lepopäivää.
  • Jos harjoittelu tuntuu alussa liian raskaalta, pysy asanoissa lyhyempi aika. Koukista tarvittaessa polvia tai nojaa kyynärpäät alustaan.
  • Joogassa läsnäolo on keskeistä. Suorittamisen sijaan kannattaa hiljentyä nauttimaan harjoituksesta juuri sellaisena, kuin sen tänään teet - matka on päämäärää tärkeämpi.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2019!

Ehkä sinua kiinnostaa...

KUNTO PLUS suosittelee