Vahva vatsa: ohjelma 1

Ohjelma 1 koostuu kolmesta kierroksesta, joilla tehdään 15 toistoa kutakin harjoitetta. Hiki nousee taatusti pintaan ja energiankulutus kasvaa!

Nainen tekee selällään vatsalihasliikettä

VATSATREENI – tee harjoitteet mahdollisimman tehokkaasti kuitenkaan tekniikasta tinkimättä.

© wichman+bendtsen

Treenaa vatsa vahvaksi

Ohjelma 1 koostuu neljästä harjoitteesta, jotka tehdään mahdollisimman tehokkaasti niin, että ne nostavat sykettä ja tehostavat energiankulutusta. Ohjelma vahvistaa vatsalihasten lisäksi selän lihaksia ja kohentaa ryhtiä.

  • Treenaa joka toinen päivä.
  • Muista lämmittely (esim. 20 tavallista istumaannousua).
  • Tee jokaista harjoitetta 15 toistoa. Kun olet tehnyt kaikki 4 harjoitetta, aloita alusta. Tee kaikkiaan 3 kierrosta.
  • Pidä keskivartalon lihakset jännitettyinä jokaisessa harjoitteessa.

Katso ohjelman 4 harjoitetta täältä

Harjoite 1: Linkkuveitsi

Harjoite 2: Vatsarutistus kyynärpäällä polveen

Harjoite 3: Istumaannousu kädet ylhäällä

Harjoite 4: Burpee selinmakuulta