Vatsalihasharjoite 2: vatsarutistus kiertäen

Näin teet vatsarutistuksen kiertäen.

Nainen tekee vatsalihastreeniä

Vatsarutistus kiertäen

  • Asetu selinmakuulle ja vie kämmenet takaraivolle. Nosta polvet koukkuun 90 asteen kulmaan.
  • Nosta ja kierrä ylävartaloa niin, että kosketat oikealla kyynäpäällä vasempaan polveen. Ojenna samalla oikea jalka suoraksi. Noston aikana myös vasen lapaluu nousee alustasta.
  • Tuo oikea jalka takaisin koukkuun ja kierrä sitten toiselle puolelle niin, että vasen kyynärpää koskee oikeaan polveen, vasen jalka ojentuu ja oikea lapaluu nousee alustasta.
  • Jatka ripeää tahtia puolelta toiselle.
  • Toistot: 15

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background