Vatsalihasharjoite 2: vatsarutistus kiertäen

Näin teet vatsarutistuksen kiertäen.

Nainen tekee vatsalihastreeniä

Vatsarutistus kiertäen

  • Asetu selinmakuulle ja vie kämmenet takaraivolle. Nosta polvet koukkuun 90 asteen kulmaan.
  • Nosta ja kierrä ylävartaloa niin, että kosketat oikealla kyynäpäällä vasempaan polveen. Ojenna samalla oikea jalka suoraksi. Noston aikana myös vasen lapaluu nousee alustasta.
  • Tuo oikea jalka takaisin koukkuun ja kierrä sitten toiselle puolelle niin, että vasen kyynärpää koskee oikeaan polveen, vasen jalka ojentuu ja oikea lapaluu nousee alustasta.
  • Jatka ripeää tahtia puolelta toiselle.
  • Toistot: 15

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background