Litteä vatsa kävelyn lomassa

Oletko väsynyt tekemään runsaasti aikaa vievää vatsalihastreeniä ilman näkyviä tuloksia? Kannattaisiko kokeilla uutta tapaa treenata vatsaa?

Nainen kävelee ja treenaa samalla vatsalihaksia

Helppoa ja kätevää: treenaa vatsalihaksia kävelylenkin lomassa.

© Jakob Helbig

Jos sinnikkäästi tehdyt vatsarutistukset eivät ole tuottaneet toivottua tulosta, kannattaa vaihteeksi kokeilla jotakin muuta. Kiireiselle ajansäästö on lisäetu, ja oheista vatsaharjoitusta voi tehdä kätevästi tavallisen kävelylenkin yhteydessä.

Harjoitus tehoaa syviin vatsalihaksiin, jotka tukevat vatsaa, joten se on pätevä tapa pömppömahan silottamiseen.

Tee näin

  • Hengitä sisään neljän askeleen ajan niin, että vatsa laajenee.
  • Jännitä alavatsan lihakset ja pidätä hengitystä. Pidä vatsa sisäänvedettynä 6–10 askeleen ajan.
  • Päästä vatsa rennoksi ja hengitä ulos.

Toista harjoite niin monta kertaa lenkkisi aikana kuin vain jaksat.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background