Moni toivoo, että vatsa olisi litteämpi. Kokeile tätä keinoa!

Litteä vatsa kävelyn lomassa

Moni toivoo, että vatsa olisi litteämpi. Kokeile tätä keinoa!

perjantai 22. lokakuuta 2010 teksti KUNTO PLUS

Jos sinnikkäästi tehdyt vatsarutistukset eivät ole tuottaneet toivottua tulosta, kannattaa vaihteeksi kokeilla jotakin muuta. Kiireiselle ajansäästö on lisäetu, ja oheista vatsaharjoitusta voi tehdä kätevästi tavallisen kävelylenkin yhteydessä.

Harjoitus tehoaa syviin vatsalihaksiin, jotka tukevat vatsaa, joten se on pätevä tapa pömppömahan silottamiseen.

Tee näin:

  • 1. Hengitä sisään neljän askeleen ajan niin, että vatsa laajenee.
  • 2. Vedä jännitä alavatsan lihakset ja pidätä hengitystä. Pidä vatsa sisäänvedettynä 6–10 askeleen ajan.
  • 3. Päästä vatsa rennoksi ja hengitä ulos. Toista liike niin monta kertaa kuin vain lenkkisi aikana jaksat.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2019!

Ehkä sinua kiinnostaa...

KUNTO PLUS suosittelee